fredag imorn...

Hejsan!
Kör en snabb resume om gårdagen och dagen
Träffade Frida på Publika på förmiddagen. Ett litet shoppingcenter med typ inga butiker i som typ ligger jättenära.
Där vi letade efter ett svenskt fik som tydligen skulle ha öppnat. Hittade vart det låg efter väldigt många om och men. Men inte hade det öppnat. Men nu ska vi hålla tummarna på att det öppnar innan vi åker hem :)
Vi gick iallafall och tog en fika på ett annat mysigt ställe.
Delade på fyra mini muffins. Jättegoda, bådas favorit var den med blåbärs sylten :)
Sen gick jag hem, lekte med lucy, ringde farmor och farfar, höll Lisa sällskap när hon gjorde läxorna och så..

Idag så har jag duschat Lucy och tro mig, det var behövligt. Sen åkte jag till bangsar village och på vägen var jag hemma hos Jenns familj och hämtade en låda med saker som jag ska skicka hem åt henne. Och som jag förhoppningsvis inte behöver fylla med mina grejor med.. Träffade lilla söta Venla, hon hade lite feber. Men var på bättringsvägen. :) Hahah Jenn hon berättade stolt att hon nu har ett eget rum, ditt rum :) hahah Hon visade även deras gran som dom börjat pynta, men dom har inte gjort allt för då blir det ju orättvist mot Rasmus. Sötsak!
I bangsar village blev det sen lite fixing med mammas glasögon som jag förhoppningsvis ska köpa. Sedan även ett köp av en choklad kalender till Lisa. Hon blev glad. :)
Sedan har dagen flytit på, var med Lisa när hon red för andra gången och sedan har vi bara slappat här hemma :)
Bilderna är från förra veckan när hon red första gången.
Det finns miljoner med katter på ridskolan. Så söta!
Har föresten bytt ledighets tid denna helgen. Jobbar fredag kväll och lördag och ledig lördag kväll och söndag. Frida ska nämligen till Singapore under dagen på lördagen och på söndagen ska vi försöka ta oss till elefant stället. Hoppas bara på att Gopal kan köra, hans bil klarar inte resan vilket ledde till att det inte blev något förra helgen. Men familjen är så snäll så dom låter oss låna en av deras bilar. Super tack!! :)
Nu ska jag se klart dom sista 20 min av filmen Loosies (tror jag den heter) Jätte bra, se den! 
God natt alla mina sötnosar!! Älskar er!!
Hahah btw, lite kul info för er.. Den där tabben jag gjorde, den har jag lyckats göra två gånger till. Fast dessa två gånger var inte så illa.. Plus så kan jag erkänna att jag har lyckats sträcka högra bröstmuskeln. Så har nu svin ont! Haha Hur jag lyckades med det vågar jag dock inte säga för jag vill liksom inte riskera att någon av er ramlar av stolen av gapflabb.
KÖSS!

Kommentarer
Postat av: Linn

Hej, jätte fin blogg!

Kolla gärna in min :)

2011-12-01 @ 21:06:46
URL: http://linnjansson.myshowroom.se
Postat av: ina

tack vännen <3

2011-12-02 @ 11:40:50
URL: http://inapinaofsweden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0