fredags kvällen

Spenderades med Jackie i Bangsar village. Vi valde att skippa bion då vi hörde från andra att det var jätte lång kö, kanske inte så konstigt en fredag kväll. Tog istället en middag på en resturang som heter Buffalo Kitchen. Gott! Hade jättefin utsikt ner över gatan med all julbelysning. Hade jätte mysigt! Satt där och åt och pratade, sen gick vi till en optiker som Jackie brukar gå till, så om jag ska köpa glajor till mammi så kan hon fixa lite rabatt där :) Gillas! Även om det inte är så mycket..
Sen gick vi och kollade lite affärer och efter ett tag så gick vi till underbara Coffee bean, och där blev det självklart en chai tea latte. :)
Lite bilder från kvällen..
Det är typ någon slags LEGO utställning i ett av shoppingcetrena. Skit coolt! Det finns typ ett ställe med 20 lådor LEGO som alla barn får leka med i ett inghängnat område, vilket jag tror är något som min kusin Axel skulle gilla ;)
Så söta! Har aldrig sett hönor i LEGO format! Haha. Det fanns en lite mini kalkon med och Jackie var såååå nära på att köpa den, för hon tyckte att den var såååå söt. Skulle inte förvåna mig ett dugg ifall hon går tillbaka och köper den ändå. Hahah
En sån där liiite stor LEGO jultomte.
Nu ska jag fixa matsäck och packa lite grejs, för kvart i 11 kommer Gopal och hämtar mig, efter det hämtar vi upp Frida och sedan bär det av mot elefantera!!
SKOJ!
Hörs antingen ikväll eller imorgon! Ha en underbart mysig andra advent allihopa!
Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Elinor

Shit vad coola dem såg ut!!:)

Ååh elefanter! Lägg upp bilder här sedan!:)

2011-12-04 @ 12:39:08
URL: http://elinorpetterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0