impuls

Frågan är om den är bra eller dålig. Men det märker vi om sisådär 45 min.
Går nämligen och väntar på att jag kan ringa syster och hade inget att göra så aaa slängde i lite hårfärg. Haha dock bara vanlig inpackning med choklad brun färg i så tror inte det ger något. Men som sagt, jag hade inget att göra. Så nu sitter jag här med hår färg i håret :)
Föresten, det där med julgranar. På ikea kostar dom runt 150-200 rm (350-450 kr) på publika kostar dom 500-600 rm (1160-1400 kr) på bsc kostar dom 1000 rm (2315 kr). Jag vet att granarna fraktas hit och så men snälla! 2000!!! Grejen är att folk köper dom ändå, det skulle jag med i o för sig.. Men hemma i Sverige klagar vi när dom kostar 200 KR!
Den för 2325 kr är inte heller mer än någon decimeter längre än mig! Jag är runt 1,63 cm. Här är en bild på Frida brevid en gran, hon är ungfär lika lång som mig.
Om 30 minuter får jag ringa söta syster! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0