lunch?

Asså, det där med lunch har blivit lite si så för min del. Älskar mat, men vet inte vad som har hänt det senaste.. orkar liksom inte bry mig. Oftast tar jag bara någon frukt eller två, ibland blir det yougurt med äpple tärningar i och sen är jag nöjd.
Idag hittade jag en pizzaslice från gårdagen så tog den, tog även lite papaya, två brago kex, ett paket jacobs kex och en pepparkaka. Bra? Kan nog bli bättre. Men som sagt, jag orkar varken bry mig eller fixa något.
Föresten, bilder från elefantridningen kommer.. Dock har Frida en kamera som knappt går att jämföra med min, så vill heller vänta på att få hennes bilder. Om ni inte kan vänta kan ni alltid kolla facebook. Hon har lagt upp några och taggat mig.
Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0