11/11-11

Jag vet inte varför, men jag tycker alltid det är så komiskt med sånna här datum. :p Men samtidigt så är jag som jag är.
Idag började vi morgonen med frukost (suprise!).. aa jag gjorde det vanliga på morgonen, vinka av lisa å det där ni vet.. Sen bakade jag en banankaka, legat på golvet med lucy och undrat varför inte hundar nyser mer än dom gör. Ligger ju och andas in all jävla damm och hår in näsan (!) Sen har jag även damsugit nästan hela övevåningen, har "vardagsrummet"/"allrummet" kvar. Ska ta det nu, sen så tänkte jag hämta Lucy och lägga mig och sova lite.
Måste även duscha innan jag åker och hämtar lisa.. Hmmm jobbigt. Ikväll blir det mys hos Jenn i jacuzzin och sedan krypa ner under täcket och sen någon hejdundrans bra film. Gillas :)
Och för att göra detta inlägget lite roligare så tänkte jag att jag bjuder på en bild på världens gulligaste kusin
Kärlek till er! ♥

Kommentarer
Postat av: elin

hoppas på att bebben föds i dag :) blir ett lätt datum att komma ihåg haha ;)

2011-11-11 @ 07:56:37
Postat av: alida

Haha ooohh va skoj det skulle vara! :D Håller tummarna!!

2011-11-11 @ 10:18:43
URL: http://alidacarlmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0