2 november

Hejsan, nu är klockan snart 2 här jag borde vara nere i köket för att fixa något att äta. Åker 20 min över 2 för att hämta Lisa på skolan och jag tror vi ska åka till djursjukhuset direkt efter då Blacky äntligen fått sin operation idag. Har blivit uppskjuten ett antal gånger..
Sen antar jag att det bär av hem och lite plugg för Lisas del.
Jag själv idag har hunnit damsuga, duscha, gått med Lucy, krattat i trädgården, gjort mina situps och de, städat lite i köket, sett nya 90210, tryckt i mig lite sega ostbågar, ätit en mango, nopprat ögonbrynen, bokat lunch dejt inför imrogon, skrivit typ 15 lappar som det står, Blacky, rabbit, owner - Anja Biel. Känner mig rätt så duktig ändå.
OOOHHH FAN! Insåg precis att jag måste ringa min sötnos och kolla hur hon har det! Inte pratat med henne än idag! Illa.
Aja, hörs kanske senare.
Älskar er!!

Ps. Åskan och regnet kom tidigt idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0