21 dagar tills jag åker, 22 dagar tills jag är hemma

God morgon allihopa!
Ska nu snabbt slänga på mig lite kläder och sen ner och äta frukost och även fixa min del av picknincken. Typ frukt och pålägg och vatten :p Gissa vad underbara Frida ska göra!? Hon ska baka scones nu på morgonen! Överlycklig!! :D
Sedan hoppar vi in i en taxi och håller tummarna på att vi kommer till den RIKTIGA lake garden. Har liksom åkte fel 2 gånger jag och Jenn, haha. Vi vet i vilket område den ligger, men inte själva ingången till parken :p Men Frida råkade av misstag gå igenom en del av parken i veckan så hon vet typ, haha. :)
Hörde från Jenn att det var typ storm hemma, här var det klar blå himmel igår och idag ser det ut att bli likadant! :D Skickar lite solsken åt er! :)
Kärlek! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0