4 november

Fredag!!!
Behövs det sägas mer än att jag är överlycklig? :D
Får träffa sötaste Jenn idag, vi har planer på shopping i bangsar village och bara massa mysprat. Just nu verkar det även som om vi får sällskap av Frida som jag lunchade med igår. Skoj! Måste dock bara försöka få tag i henne först.. :p
Imorgon är även en speciell dag, har längtat till den dagen hur löänge som helst! Sendan innan sommaren! Haha vi ska shoppa :p Dock inte vart som helst, vi ska till sunway pyramid! YEY! Har inte varit där sedan innan sommaren som sagt och det är ett äckligt stort shoppingcenter! We like!
Måste dock erkänna att jag är liiite smått rädd över hur mycket pengar som kommer brännas denna helgen. Går det riktigt illa så har jag lovat mig själv att jag inte får åka ut och shoppa i Sverige på MINST 2 månader. (inte ens mellandagsrean) Jag har faktiskt kläder så jag skulle kunna klara mig i 3 år framöver om det vore så, men shopping är ju så jävla kul! Haha Får helt enkelt försöka rensa gaderoben (som inte alla kläder ens får plats i) när jag kommer hem.

Nu blir det lite lek med Lucy och sedan slänga ihop en snabb lunch innnan vi åker och hämtar Lisa.
Puss på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0