banana split

Jag börjar seriöst bli nervös rädd över min hemfärd. Är det illa? Jag ska ha två stora väskor som får väga 21 kg vadera, ett handbagage som får väga 8 kg plus en handväska som inte vägs och som jag kan proppa full med kläder.
Jag är inte så rädd för platsen, mer för vikten.. Kan ju redan avslöja att en väska är näst intill proppfull med presenter, lite beställningar från familjen och kläder som jag själv köpt här som jag dock inte kommer använda här. Vad den väger vågar jag inte kolla, dock måste jag göra det imorgon så jag vet hur mycket jag kan ta av Jenn. Som har rätt stora problem hon med.. Men fy fan vilka bra fynd vi gjort här!
Frågan är bara, va fan gör man om jag inte får hem allt? Övervikt är rääätt dyrt.. Har två olika planer, dock är den ena att jag får skicka med familjen det när dom åker till Sverige i sommar. Men kul att vänta ett halvår på mina underbara saker.? Neee..
Får se hur jag gör, just nu hoppas jag bara på att vågen visar si sådär runt 15 kg imorgon ;) Då kan jag pusta ut, tror jag..
Håll tummaran för mig!!
Ikväll hade vi en sån där riktig mys kväll! Gått runt på Pavilion och spenderat pengar :p Forever 21 är en guldgruva!! Har köpt en grej som många skulle bli liite smått chockade av tror jag. Typ inget som jag vanligtvis skulle köpa, men guuud vad jag är nöjd!
Blev ingen bio, men självklart en chai tea latte! :) Och en hel del andra shoppingfynd och några födelsedagspresenter ;)
Jag njuter verkligen av varenda sekund vi har här. På dagarna kan jag vara så där glad att jag studdsar runt i huset och Lisa ger mig konstiga blickar :p haha. Älskar allt med malaysia och visst jag är jag ledsen över att åka hem, men just nu lockar julen så otroligt mycket plus så vet jag att jag kommer komma tillbaka hit ♥

Kommentarer
Postat av: Elinor

jag längtar också efter julen! :D OCH DIG<3 :D

2011-11-13 @ 18:22:42
URL: http://elinorpetterssons.blogg.se/
Postat av: alida

SÖTNOS!!! SAKNAR DIG MED <3 <3 <3

2011-11-13 @ 18:38:07
URL: http://alidacarlmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0