Bio mys

Ska strax gå ut och hoppa in i en taxi som Frida ska svänga förbi med här. Sedan bär det av till Mid valley för bio mys, vet ej om Frida varit där än så kanske visar henne Berskha. Det är ju inte mitt fel att hon förmodligen vill se den butiken.
Imorgon är det prat om att kanske åka till en elefant farm och rida och bada med elefanter. SKOJ! Men först så måste vi fixa skjuts, då det tydligen inte går några bussar dit (!?) Men men, annars får vi la se vad som händer. Har även varit prat om besöka lake garden, men som sagt vi går dit vindarna för oss! Å, så poetiskt det lät! (Stolt!) 
HELVETE! Nu börjar åskan! Snälla låt det inte börja regna innan Frida har plockat upp mig! Snälla gud!!! PLEASE LIKSOM!!!
Annars då, jag saknar min pudding otroligt, blev sur, arg och ledsen imorses när jag upptäckte att jag inte kunde ringa henne. Men nu ska jag ut och njuta för oss båda!! :) 
Kärlek! ♥

Kommentarer
Postat av: elin

Ooooo hoppas det blir elefanterna, låter mysigt ;)

2011-11-25 @ 13:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0