Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig

1. Har gått från att vara idiot-snål till en galen shoppaholic.
2. Serie beroende.
3. Älskar min familj mer än vad jag för ett år sedan trodde var möjligt. ♥
4. Avgudar solen.
5. Barnslig (Mitt "au pair barn" tyckte att jag skulle skriva det.)
6. Smart men icke allmänbildad och bryr mig inte heller om att bli det.
7. Mitt humör styr valet på kläder och färgval på kläder varje dag.
8. Anser att man får äta hur mycket pepparkaksdeg som man vill när man bakar pepparkakor, eftersom det bara sker under en kort period varje år. Tycker desamma om plommon och ärtor.
9. Blogg beroende.
10. Älskar att göra andra glada! :D

Kommentarer
Postat av: pappa

pepparkaksdegen är helt ok

2011-11-27 @ 09:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0