Farsdag

Här är dagen snart över och jag har varit på vift hela dagen. Har INVESTERAT i lite nya BEHÖVLIGA kläder.
MEN det jag igentligen vill säga är:
GRATTIS UNDERBARAste BÄSTASTE PAPPA PÅ FARSDAG!
Du är helt enkelt bäst och jag vet inte vad jag skulle göra utan dig. Alla borde få ha en pappa som dig! Tack för att du hjälper mig med allt, stöttar mig och bara finns där för mig.
Älskar dig ♥ och jag hoppas du har haft en fantastisk dag där hemma :)
Massor av kramar!

Ps. Jag har INTE köpt något ONÖDIGT, det är VÄL INVESTERANDE pengar. Bara så alla vet det.

Kommentarer
Postat av: pappa

tackar tackar,ska njuta hela dagen och gå en sväng med leo

2011-11-12 @ 20:40:21
Postat av: Linn

åh. så fin blogg du har! roligt att bo i malaysia? :)

2011-11-12 @ 21:55:15
URL: http://www.aplaceinthisworld.devote.se
Postat av: alida

Gör så! :) Tack! Det är helt fantastiskt kul!! :)

2011-11-13 @ 03:36:16
URL: http://alidacarlmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0