fredags kvällen

Hejsan, tänkte bara uppdatera lite snabbt här då klockan är kvart över ett.
I allafall, jag och Frida såg Breaking Dawn ikväll, BÄST! Älskar den och vill jätte gärna se den igen nästa helg :D Men får se..
Gick lite smått och kollade i butiker med och jag vet inte hur jag lyckas men kommer hem med två ringar (som är riktigt fina OCH billiga, så Frida godkände det) och mitt tolfte par skor som jag köpt under mina 10 månader här i Malaysia. Illa, jag vet.
Sen drog vi hem till mig för att se en film på datorn, men blev bara massa prat å mys i sängen innan vi insåg att klockan var kvart i ett och Frida behövde börja ta sig hemmåt.
Imorgon blir det dock inga elefenter, förhoppningsvis om 2 veckor istället. Vår chaffis som skulle köra oss fick förhinder. Men vi deppar inte för det, vi ska upp och åka iväg till lake garden och picknicka och sen blir det troligtvis shopping, då Frida har några julklappar kvar att köpa, plus så ska vi även ta en chai tea latte. Mummma! Och ni känner ju mig, tacka nej till shopping här i KL är typ omöjligt för mig så aaa... SKA dock verkligen försöka hålla i pengarna, för annars kommer det bli EXTREMT varmt och jobbigt att ha på sig alla kläder när jag byter i både bangkok och frankfurt. Men men, detaljer..
Nu ska jag släcka lampan och sova. 
Dröm söta drömmar!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0