Friday!

Lisa är hemma idag igen, men hon ska med mig en snabbis till KLCC. Ska försöka byta min hårddisk utan kvitto, önska mig lycka till! Sen blir det även lunch på Chillis! GOTT!
Sen ska vi iväg till Sabine och aaa.. efter det blir jag ledig :)
Kvällen stavas P A R T Y !
Jenn åker hem nästa torsdag så blir all in tonight! :) Kommer bli så jävla skoj! Taggar till tusen och har gjort det dom senaste veckorna! :p Vi kommer även bli några stycken vilket är kul. Jag, Jenn, Frida, Puma, Pumas kompis, Jackie, Maz och Poria. Hoppas jag inte glömt någon nu ;) ÅÅÅÅHHH! Jag längtar!!
SKÅL på er!
Bilden är från sista kvällen tillsammans innan jag åkte till Tyskland/Sverige innan sommaren.

Kommentarer
Postat av: elin

ha det SKOJ :D

2011-11-18 @ 08:07:40
Postat av: Elinor

Ha det så roligt!!:) men var rädd om er haha:)

2011-11-18 @ 13:17:22
URL: http://elinorpetterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0