godmorgon

Har världens dilemma idag, tyvärr blir det inte chow kit då Jenns mellan barn är sjuk. Istället måste jag bestämma mig för vad jag ska göra idag.
Måste antingen damsuga, duscha Lucy eller göra en tredje sak som jag inte tänker skriva om här, då alla bara kommer klaga ändå. Men nu kommer då den stora detaljen, det är sol ute. Jag MÅSTE ju typ ta vara på den nu när den är här liksom. Känner mig skyldig till det.
Men måste få något vettigt gjort idag, om jag nu ska till skolan imorgon. Dumt. Aja, får se hur jag löser detta, troligtvis med julmusik, det löser allt nuförtiden. Himla bra ska ni veta! :)
Puss på er!! ♥

Kommentarer
Postat av: mamma

dammsug snabbt som ögat o ut i solen...



kram mamma

2011-11-09 @ 06:43:25
URL: http://claraa.devote.se
Postat av: Natta

hihi Jag kan tänka mig att den tredje saken är shopping :) hihihi

2011-11-09 @ 14:41:26
Postat av: alida

Faktiskt inte :p

2011-11-09 @ 14:44:43
URL: http://alidacarlmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0