JAG HAR LÅNGTRÅKIGT.

JAG HAR LÅNGTRÅKIGT. Ifall ni missade rubriken.
Lunchen med Frida var skoj! Hon verkar vara en helskön tjej! Ett plus i kanten för att hon älskar shopping OCH en guldstjärna för att hon var backpacker innan. För er som inte ser fördelen med det så ska jag glädjeligen berätta. En backpacker har inte mycket packning, vilket nu innebär mycket SHOPPING!!! Hon ska troligtvis med mig och Jenn ut imorgon kväll och shoppa lite.
Hon har faktiskt en rätt rolig historia om hur hon började som backpacker och slutade upp i denna familj hon är i nu. Haha, dock orkar jag inte förklara, hur långtråkigt jag än har det.

Föresten, precis som jag sa så kom jag ju inte tomhänt hem efter lunchen. Blev tre par örhängen, anledning = Dom var snygga och jag kände ett starkt behov av att äga dessa. Plus att dom var billiga, 3 för 20 kr typ vilket känns helt okej ändå. Blev även en present till en viss person, som jag själv är helt lyrisk över! Vill typ ha den själv! Ohhh!!
Nehepp, nu ska jag fortsätta ha långtråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0