lördags shopping

Gick jätte bra i början, köpte lite saker som inte var till mig. Vi gick och åt en sen lunch och efter det så vettifan, hade ju planen på att fortsätta på samma spår som innan.. Grejen var att jag inte hittade några sånna där kanon bra saker, utan bara kanon bra kap! Så det var ju bara att köpa liksom. Vi ansåg ju att vi inte hade något val, ni fattar va? Bra.
Sen ville vi på bio, (läs; halvsova och vila fötterna) Men det gick ingen bra på den bion, så vi tog våra påsar och hoppade in i en taxi som styrde mot Mid valley i hopp om att hitta en bio där. Så gick Jenn och köpte gottigott till bion medan jag skulle fixa biljetter. Fanns dock bara en film på kinesiska som passade oss i tiden och som det fanns platser kvar på :/ Så DÅ går vi till Berskha (måste ju trösta oss lite) och vet ni vad jag hittar!? OOHHH!! Min nya älskling! Världens snyggaste jacka! Så kär! Så kär! En PERFEKT vinter jacka!
OOHH!!! Är så sjuk nöjd med alla saker jag köpt idag så jag vill bara ställa mig i sängen och hoppa upp och ner! Men eftersom att jag är mogen har lite vett i huvudet så gör jag bara det i mina tankar :)

Kommentarer
Postat av: Elinor

Haha vad du är gullig!! :)

Jag har också shoppat idag!! :)

2011-11-05 @ 21:05:14
URL: http://elinorpetterssons.blogg.se/
Postat av: alida

Visa på bloggen!! :D

2011-11-06 @ 02:47:11
URL: http://alidacarlmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0