Måndag

Hejsan allihopa!
Jaha.. då har måndagen redan passerat, antar att det är fredag imorgon, veckorna springer ju bara iväg. Säger som farfar, det är alltid fredag. Känns nästan som det i allafall.
Dock åker söta Jenn på torsdag så då blir det att åka till flygplatsen och ta en sista chai tea latte (som jag ska bjuda på pga. den där jävla bowlingen jag förlorade vann för mer än 2 månader sen..) och självklart krama halvt ihjäl varandra.
Tror att Frida och Jackie hänger med också, så det blir en sista raggning tillsammans för Jenns del. Kan ju säga att på flygplatsen kryllar det av hetingar ;)
Dock är ju det den där stora krussidullen som jag och Jenn pratat om lite hur vi ska lösa. Här pratar vi inprincip varje dag. Det blir ju lite trixigt när Jenn är i Sverige med 7 timmars tidskillnad, men sån tur är ju så kan ju jag ringa hem och hon är arbetslös. Perffa! Kommer sakna min lilla pingla enormt mycket! Men vi ska definitivt ses så fort jag kommer hem igen!! ♥ Åhhh! Längtar redan till det! ♥
Älskar dig!!

Kommentarer
Postat av: jennifer

aww, du är väl för söt! Älskar dig också!

2011-11-22 @ 01:47:49
URL: http://jennahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0