problem

Alla mina väskor kommer bli ÖVERFULLA, har typ halvt insett det. Just nu är planen att ha på mig ett linne, en tunkia/klänning, två tjocktröjor, en jacka, tre bh:ar, alla sockar jag har med (tror det är 3 eller 4), många trosor, en sjal när jag åker. Och är ändå inte helt hundra på om jag kommer klara mig.
Men nu till själva problemet, alla affärer har börjat med sin "end of the year sale". Nu är det ju så att det är ALLTID rea här, vilket alltid gör det så skoj att shoppa. Men end of the year sale! Det bara skriker shopping rent ut ju! Och hur ska jag kunna hålla mig när dom har uppfunnit ett sånt bra ord! Sverige borde definitivt ta efter både ett och annat av Malaysia.
Hoppas nu innerligt att Reinfeldt sitter och läser detta nu. I såfall, Hej på dig! ;)
Kärlek ♥

Kommentarer
Postat av: Elinor

Haha Alida!! Jag håller tummarna för dig;) eller så önskar du dig överviktspengar i julklapp! :)

2011-11-17 @ 09:21:50
URL: http://elinorpetterssons.blogg.se/
Postat av: alida

haha tack! dock tråkigt med pengar i julklapp.. då ska de vara riktiga klappar ;)

2011-11-17 @ 10:22:02
URL: http://alidacarlmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0