Regn

Fick ledigt vid 3 då Lisa åkte iväg på kalas, börjar heller inte förän imorgon runt kl 10. Det är nämligen sleepover. Jag och Lucy gick upp till mitt rum där jag började kolla runt lite bland all min packning och planera lite. (Håller fortfarande tron uppe om att jag kan klara mig utan overdraft). Sen satt jag vid datorn kollade facebook och läste lite bloggar ett tag. Efter en syund så skulle jag "bara" vila ögonen, men vi stensomnade båda två och sov i 2 timmar.
Vet inte exakt vad jag ska hitta på nu, borde typ äta då klocka är 20 min i 7. Men har ett grymt sug att hoppa in i en taxi och åka till ikea för att köpa pepparkaksdeg som jag kan äta samtidigt som jag kurar ner mig under täcket med en mysig film. Frågan är nu bara, kan jag vara så desperat?
Vill vara gravid eller ha mens så jag har cravings att skylla på... Kan ju inte bara vara allmänt desperat, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0