Söndag

Lisa åkte nyss iväg till en kompis, där hon ska sova över. :) Vilket gav mig ledigt fram till imorgon kvart över 3 på eftermiddage, typ då Lisa kommer hem från skolan. Blir dock ledig igen mellan halv 4 till halv 5 då hon flyttat sin kickboxningsdag till måndagar (och lördagar, dock är ju inte jag hemma på lördagar). Jag ska nämligen typ sluta följa med att hämta upp henne. Hon får massor av uppgifter/övningar av Sabine och detta är en av dom. Detaljen är att hon ska börja rida tisdag, onsdag och torsdag så då måste jag med ändå. I allafall i början. :)
Aja, nu ska jag hoppa in i duschen och slänga på lite smink innan jag möter upp Jenn vid Pavilion. Ska byta lite grejs på Forever 21 som vara sönder, köpa en julklapp, mysa med all julmusik och julpyntning, sitta och smutta på en chai tea latte (!) Sen får vi se om det finns platser kvar på någon bra bio. I såfall blir det även biomys ikväll :)
Lite bilder på Pavilions julpynting. UNDERBART!
Ps. När ni tittar på bilderna så borde ni ha julmusik i bakgrunden :)
Hoppas ni har en underbar dag där hemma ni med!!
All kärlek till er!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0