Söndag

God morgon på er!
Här är klockan readan 3, så har redan hunnit med att skypa med min älskling innan hon drar ut på backpacking i Nya zeeland imorgon. Blir ju bara prat över fb framöver och ville ju så gärna se hennes söta face en sista gång innan vi springer in i varandras famnar (i slomotion).
Sen har jag även hunnit med att äta frukost, gått med Lucy, slappat, spelat typ 10 omgångar av lilla monopol med Lisa, ätit lunch, slappat lite till.

Anja sover, Lourdes är ledig och Per och Lisa har åkt iväg till hennes skola. Lärarna hade någon uppvsning av något slag. Så blev lite ledig här så jag sitter i min säng och dividerar med mig själv om vad jag ska göra nu. Det står mellan,
*Hälla i mig en liter vaten, (Har haft huvudvärk sedan igår)
*Plocka upp sakerna jag köpte igår, (självklart även testa det).
*Kasta boll med Lucy i parken (helst innan det börjar regna)
*Fortsätta lyssna på Moa Lignells låt When I held ya, (APBRA!)
*Ringa hem en sväng.
*Ta bort naglack och måla nytt.
*Se en film :)
Fåår se vad det slutar med, men hoppas ni får en underbar dah allihopa!
Kärlek till er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0