söt sött!

Efter att ha pratat med farmor och farfar i över en timma så ska jag nu släcka lampan och sova. Har under vårat samtal kommit på vad det är för fel med mig. Nu ska jag bara försöka komma på någon bra lösning för att fixa det..
Föresten! Imorgon är det redan lillördag! Herregud, redan en vecka sedan jag och Jenn var ute på kvällen mitt i veckan! Känns som igår. Bjuder på en bild från den kvällen. Hade hur kul som helst!
Hade min fina kavaj på mig den kvällen. Plus mitt fina nya halsband jag köpte tidigare samma dag och en svart enkel långklänning från china town som jag har köpt för länge sen.
Känner att leendet är lite stelt på bilden, men den bjuder jag på :)
God natt och dröm söta drömmar! ♥
Älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0