sunway pyramid

Snälla gud, låt mig inte köpa halva köpcentret.
Tydligen är det 5 km i diameter + flera våningar högt. Det var det shoppingcentert det tog 40 min for oss att hitta utgången första gången vi var där. Haha.

Gårkvällen var hur mysig som helst. Frida är som sagt en skit skön tjej, hon är född 92, men både jag och Jenn konstaterade att hon är mer allmänbildad än oss två tillsammans. Haha. Först blev det lite shopping, men hör och häpna! Alida köpte bannemig inget! STOLT! Förutom en macaron och en chai tea latte då. Men chai tea latten var ett måste det förstår ju alla och jag har liksom alltid velat testa en macaron. Så det var liksom också ett måste. Dock inget att ha. Åt inte ens upp hela :p
Sen blev det som sagt en chai tea latte och massa mys prat pa coffee bean i över 2 timmar. Gud vad jag kommer sakna sådana kvällar när jag kommer hem till Sverige. När dom stängde vid 12 så då hoppade vi in i en taxi och åkte hem, men jag och Jenn kan ju aldrig sova utan att prata igenom allt som vi redan pratat om, haha. Så lampan släcktes runt halv 2.
Sitter nu hemma hos Jenn och ska strax borja platta håret och slänga på lite smink, sen när Jenn kommer hem från gymmet så blir det en snabb dusch för hennes del och på med smink. Sedan SUNWAY PYRAMID! :D

Kärlek till er!! ♥

Kommentarer
Postat av: liiiis

hahah det där med att hon är mer allmänbildad än er två tillsammans var kul! ännu roligare är det att du näääästan är född -92 hahah

2011-11-05 @ 10:31:29
Postat av: alida

Du PASSA dig din lilla ökenråtta! Du kanske inte får din klocka om du inte är snäller! PLUS så får du inga julklappar, för är man inte snäll så kommer inte tomten! HA!

2011-11-05 @ 15:49:50
URL: http://alidacarlmans.blogg.se/
Postat av: liiiis

ppffttt! Det var det dummaste jag har hört!

2011-11-05 @ 22:57:23
Postat av: alida

MEN det är sant!

2011-11-06 @ 02:46:14
URL: http://alidacarlmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0