tisdag

Solen sken i fredags, lördags och söndags. Ett tag trodde jag att gud ville ha något i åtgärde, så satt måndag morgonoch funderade på vad jag möjligtvis kan ge honom. Men efter bara några få timmar sol på morgonen så blev det moln som sen blev regn, regn och åter regn.
Till råga på allt så fanns det ingen pepparkaksdeg att köpa på IKEA, pepparkaksdegen är ju inte Ikeas eeeegnaaa (!)
Men jag är inte bitter, för nu skiner solen på en klarblå himmel! Tror ändå nu att gud försöker gottgöra mig för peparkaksdegen :) Han är typ förlåten. Helt förlåten blir han när han kommer ner på jorden och ser till att allt dåligt i världen försvinner.
Nu ska jag ut och skaffa lite färg! Läs; sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0