tisdag

Imorgon är det lillördag och det firar jag och Jenn med Chow kit på förmiddagen. Håller nu bara tummarna på att just den marknaden vi vill till har öppet. Blir liksom tredje försöket att hitta tillbaka dit. Var där en lördags morgon och efter det så har dom inte haft öppet dom tider och dagar vi varit där :/
Men vi fortsätter att försöka, vad gör man inte för självaste "skohimlen" som Jenn så fint kallar marknaden. Annars så får vi la helt enklet mysa och bara njuta av våra sisat dagar här tillsammans :)
Annars då, idag kände jag åter igen den där gnistan som jag alltid har haft i ivet. Har mått bra ett tag nu, men varit utan den där gnistan, det där lilla extra som jag alltid har älskat med livet. Tror och framförallt hoppas på att den nu är påväg tillbaka.
Kärlek till er alla ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0