tisdagsmys

Ohoj gott folk!
Hur är det med er?
Aha.. okej.. tack. Då vet jag.
Idag har jag kollat lite jobb, tänkte söka lite imorgon. Har även gjort mina vanliga sysslor, lek med Lucy i parken, solat lite, städat på mitt rum. Vet inte hur, men mitt rum blir otroligt ofta stökit under natten.. Det finns liksom alltid något att plocka med och sotera. Wierd.
Nu sitter Lisa och gör läxor/är ute på facebook och spelar sims. Jag håller henne sällskap, gosar med Lucy och kollar varannan minut om http://fashionstars.blogg.se/ har klämt ut sin unge än. Beräknat födelse datum är nämligen idag. :) Älskar bebisar!!
För er som är intreserade så blir det spagetti och köttfärssås till kvällsmat. Antagligen någon bra film. Har ju nu sett alla fast and furious filmerna. Lisa gillar dom, Jag älskar dom, Per hatar dom, Anja tycker att dom är okej. (Anja har dock bara sett en och en halv).
Ikväll antar jag att Per kommer välja :p
Senare ikvälll har jag tänkt att slå en liten pling till min söta farmor och min söta farfar ♥
Hoppas ni har en riktigt underbar dag! :)
Btw, nu kan man säga att regnsäsongen garanterat har börjat. Sol på förmiddagen mulet efter lunch häll regn och dunder åska vid 4-5 tre dagar i rad nu. Mys att sitta inne, höra regnet och åskan utan för. Älskar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0