today

Blev solning, duscha Lucy, kasta boll med Lucy och sendan den tredje saken som jag nämnde förut.
Efter vi hämtata Lisa från skolan så bakade Lisa bröd och jag satt och gick igenom lite i engelska böckerna som vi använder på skolan. Så jag kan vara förberedd. Ska nämligen kanske dit imorgon om jag får tag i en taxi som vet vägen :)
Efter bakningen blev det läxor och tv tittande. Medans jag lyssnade på julmusik, chattade med syster och målade naglarna. Sedan mat och film.
Imorgon är det redan torsdag, dagarna bara rusar förbi. Känns mys att komma närmare julen, samtidigt som jag bara älskar dagarna här och staden mer och mer för varje dag.
Har precis sett senaste avsnittet av 90210, var rätt tråkigt. Kändes som allt som hände var negativt...
Nu ska jag krypa ner under täcket och släcka lampan för kvällen. Har sovit lite halv bra i veckan, så hoppas nu på att jag kan få sova en hel natt. :)
Kärlek ♥

Kommentarer
Postat av: mamma

Har precis gjort klart pepparkaksdegen...på tal om julmys.



massor av kramar mamma

2011-11-09 @ 20:11:34
URL: http://claraa.devote.se
Postat av: alida

KANON! :D

2011-11-10 @ 01:04:41
URL: http://alidacarlmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0