Torsdag

Imorgon är det fredag och jag får träffa mitt smultron!
Insåg igår att det nästan är lite hemskt att vi har blivit så beroende varandra. Vi trodde att vi inte pratat på 24 timmar och båda hade tankarna, vad fan gör Alida/Jenn nu för tiden då? Haha Grejen var att jag sen kom på att vi HADE pratat på telefon, dock bara i 5-10 min så det gills inte. Haha
Aja, ska nu hoppa in i duschen och sen slänga på mig lite smink. Blir lunch med en tjej som heter Frida idag. Dock bara på Plaza damas, men problemet är att bara för att det är ett litet shopping center (typ Sveriges storlek) så betyder det inte att jag inte hittar något.
Bild från Madame tussau i Berlin.
Ikväll ska jag försöka slå en pling hem. Hatar den där jävla timman extra, gör så att jag inte kan ringa pappi innan vi hämtar Lisa längre. :/
Antar att vi åker till djursjukhuset idag igen för att hälsa på Blacky. Igår satt jag och Lisa inne i ett rum med ca 10 katter, två hundar och Blacky då. Lisa gosade med Blacky medan jag döpte en hund till Prince, pratade med både honom och tre katter, resten sov/var nerdrogade. Satt liksom där i en timma igår, lite segt, men men.
Just det, duschen var det.
Hörs! 
Älskar er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0