Alisa

Lite svar på tal.
Gillar faktiskt det namnet, so why not? ;) Svart! ÅÅHH! Fatta vad snygg den skulle va i svart! Måste kolla! Ska jag köpa en sådan till dig med då bruden elle?
Ina, kär? Jag är totalförälskad! Jenn köpte liknande sånna på topshop härromdagen. Otoooooligt snygga!

Tillbaka från shoppingrundan. För en gång skull fanns det inte mycket på Forever 21, mycket som jag typ redan sett och provat asså.. Haha. Kom dock hem med ett linne, visar imorn.
Självklart köpte jag en chai tea latte innan vi åkte hem. Sitter och smuttar på den nu. Underbart god! :)
Nu ska jag fortsätta packa inför partykvällen med Bästa Jenn och söta Jackie! Blir som vanligt sleepover hos Jenn efter, kommer dock komma hem tidigt imorn för Jenn ska till Pankor vid lunch med sina päron och jag behöver sova.
Ha en super fredagkväll allihopa! 
Älskar er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0