Ändrade planer

Fick en liten smärre chock imorses när Lisa förklarade att hon ska till skolan på lördag. Jag bara Va?! Seriöst?! Lördag?! Tydligen har dom skola endel lördagar för att ta igen en del dagar för att dom tydligen får ledigt så mycket. Skit korkad ide enligt mig, i Sverige så går man en extra dag längre innan sommarlovet elle möjligtvis börjar någon dag tidigare. Att förstöra en helg är ju sinnessjukt, men men..
Detta innebär även att jag inte kan vara ledig på lördag :/ Och på söndag ska vi ha kalas för då fyller Per år :) Så då kan jag inte heller ut och leka i KL. Men på onsdag kommer Jenns päron och kanske ska möta upp dom för brunch någon dag :) Sen lördag nästa vecka är planerna canopy walk. Skoj!!
Hörs senare idag!
Puss på er! ♥

Kommentarer
Postat av: pappa

jag har gått i skolan på lördagar

2011-09-02 @ 07:28:42
Postat av: alida

pappa det är faktiskt 2011 nu...

2011-09-02 @ 16:28:53
URL: http://alidacarlmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0