Chai tea latte, min nya drog

Tog bara en paus från allt städande, behöver det ibland. Tänkte bara snabbt berätta lite om gårdagen.
Mötte upp söta Jenn på Bangsar shoppingcenter med lille söte Kaarlos. Han är äckligt söt den ungen!
I alla fall, vi tog var sin chai tea latte, som numera kommer vara min drog. Har tagit en idag med när jag var en snabbis på Plaza Damas. Såå good! Dom måste öppna coffe bean i Vara. Måste.
Lyckades även få med mig två apsnygga klänningar hem. Lite dyra men om man jämför med Sverige priser så har jag SPARAT pengar. Vilket både Gopal, Lourdes och Anja håller med om. Plus att jag inte har någon hel rosa klänning, eller ljusblå one shoulder klänning. Så det var ju liksom en bra investering. Tycker ni inte det? :) Jag är nöjd, med tanke på att dom hade varit minst dubbelt så dyra i Sverige.
Ska nu fortsätta städa lite och hoppas kunna ta och sova en timme eller så innan vi hämtar Lisa. Har nämligen huvudvärk från när jag slår upp ögonen på morgonen tills jag stänger dom på kvällen igen. Vilket tröttar ut både mitt psyke och min kropp. Hoppas ni har det bra där hemma, ta hand om er!
Älskar er ♥

Kommentarer
Postat av: pappa

vi har redan en coffe bean här.ska du flytta hem till vara??????????????

2011-09-15 @ 07:34:59
Postat av: alida

Skaffar du jobb där åt mig så bokar jag flyg imorn!

2011-09-15 @ 12:38:46
URL: http://alidacarlmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0