Dagen..

Hejsan hoppsan!
Idag mötte jag upp Jenn och hennes päron vid bangsar. Dom skulle vidare och hämta glasögon dom beställt medan jag och Jenn gick och tog en Chai tea latte. Gott! Hennes pt kom även så det blev lite snack med honom med :)
Sedan gick vi upp till lägenheten för att väga väskor (dom åker ikväll) och sedan drog vi vidrare till Mid Valley. Där blev det bowling och jag kan STOLT medela att jag slog första striken, att jag sen förlora allt rätt stort är ingen ni behöver annteckna..
Sedan blev det lunch i food courten och lite shopping i converce butiken. Det fanns ett par vinröda i min storlek! KÖPTA!
Sedan hem till Jenn lite snabbt och sedan tog jag taxi hem hit igen vid 4, fick ledigt lite extra idag trots att Lisa är sjuk. Dock orkar hon inte så mycket så har inte behövt att underhålla henne direkt. Sitter mest och softar med ipaden i knät framför tv:n men det är okej när man är en sjukling. :)

Lisas kompis Louice är även här nu, Lourdes hämtade henne efter skolan för hon ska sova här då hennes mamma är med hennes bror Cooper på kalssresa och hennes pappa är fortfarande i Sverige. Iallafall, nu sitter hon och visar roliga klipp från det bröllopet som hennes föräldrar var på i Sverige förra helgen. Skojskoj!
Nepp, måste gå nu, för nu blir det mer klipp! :)
Älskar er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0