Det är ingen mardröm..

Det känns som att jag lever i en mardröm, enda anledningen till att jag vet att det är verklighet är att mitt undermedvetna skulle aldrig välja Malaysia som utgångsplats i någon av mina mardrömar.

Jag har haft en jätte bra fredag eftermiddag och kväll samt en jätte bra lördag tillsammans med Jenn och hennes föräldrar. Men så fort jag gick in i huset igen kom tårarna igen, verkligheten kom tillbaka som ett slag i magen.
Vad gör man? Hur gör man? Hur ska man någonsin kunna känna sig normal igen? Kommer tårarna en dag sluta rinna även när jag är själv? Kommer jag någon gång sluta att skaka så fort jag är ensam? Kommer känslan av att jag kommer ramla ihop vilken sekund som helst så fort jag är själv någonsin försvinna? När? Det känns som om benen inte kan bära mig längre om jag inte har människor runt om mig..
Mamma occh pappa, ring inte.. Kommer inte klara det. Jag ringer er när jag känner att jag kommer klara det.

JAG ÄLSKAR ER ALLA, SÅ OTROLIGT JÄVLA MYCKET! HOPPAS NI VERKLIGEN VET DET ♥

Kommentarer
Postat av: anders i

oj, e du okej alida?:S

2011-09-10 @ 16:45:05
Postat av: Elinor Pettersson

Men vännen :( USCH! Älskar dig också <3

2011-09-10 @ 17:38:11
URL: http://elinorpetterssons.blogg.se/
Postat av: elin

VAD HAR HÄNT ÄLSKLING???

2011-09-10 @ 17:56:47
URL: http://elingranaths.blogg.se/
Postat av: ina

åh gumman :( har det hänt ngt speciellt som får dig må dåligt, eller bara ogillar du att vara ensam? jag hatar att vara själv hemma...innan marcus och diva flyttade hit hade jag världens panikattacker varje gång jag var ensam hemma. satt o storgrät och ville bara härifrån... nu har jag iaf diva när marcus e borta...e de ngt liknande eller ngt annat ? :( <3

2011-09-10 @ 20:59:40
URL: http://inapinaofsweden.blogg.se/
Postat av: pappa

slå en signal,det är gött att prata ut om saker,vi hörs, ha det

2011-09-10 @ 22:31:32
Postat av: Anna

Alida! önskar att jag kunde åka till dig! saknar dig jätte mkt! hoppas att vi kan prata snart älskar dig och vi ses snart det är inte långt kvar till dec <3

2011-09-11 @ 08:09:47
Postat av: Bitte

På min blogg kan du vinna Kenza 7 Jackan



http://bittestavlingsblogg.blogg.se/2011/september/tavling.html

Postat av: Liiiis

Lyssna på pappsen!

<3

2011-09-13 @ 18:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0