fredag

Hejsan, har typ glömt av bloggen idag. Sorry, ska nu slänga ner lite saker i en väska och sen bege mig till min fru(?) och mitt andra hem är i KL. Lutar mot utgång ikväll, så det är la bara att slänga ner partydress(en) (har typ bara en, måste shoppa!) och sminket och ett leende på läpparna och sen är jag redooo!
Hörs kanske imorn kväll, annars söndag om det nu inte blir måndag..
Jenns favobild från förra helgen.. Hur tänkte hon där?
Älskar er alla enormt! ♥
Skickar extra tankar till dig bror, hoppas du får komma hem snart!

Kommentarer
Postat av: jennifer

min favvobild? Ja har ju knappt sett bilderna från förra helgen så där ljuger du ju lite... Kanske är din men du vågar inte erkänna de ;)

2011-09-24 @ 05:28:37
Postat av: Sanna

Sv: tusen tack för din röst på mig i LG-tävlingen ! Jag uppskattar det otroligt mycket & tack för att du gillar hur jag sjunger, det värmer verkligen =)



Är allt bra med dig idag ? Har du en bra helg ?

2011-09-24 @ 17:14:49
URL: http://moonzanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0