Gårdagen

Vissa tröst äter när dom mår dåligt, jag tröst shoppar. Om jag säger så här.. Jag mådde inte topp igår, hur tror ni då min shopping var?
Btw, fick tre månader, så hem kommer jag inte! :) Eller, jo.. men inte förens 18 december! :)
Föresten, måste säga att det är super kul att blogga till ca 20 stycken om dagen när jag får 2-3 komentarer i veckan. SUPER! :D
(För er som inte fattade, jag var ironisk. Och med detta påpekandet vill jag att ni ska bli bättre på att komentera nu när jag verkligen försöker blogga. Annars kan det kvitta. Ja, idag är jag sur. Uppäckte liksom imorses hur mycket jag lät mig själv att bli pålurad igår..)
Älskar er ♥ Det gör jag alltid, oavsett humör ♥

Kommentarer
Postat av: ina

haha! jag både äter och shoppar oavsett humör xD hur länge stannar du i sverige sen ?:) måste hinna ses;)

2011-09-27 @ 10:01:26
URL: http://inapinaofsweden.blogg.se/
Postat av: pappa

oj, ska försöka svara varje gång, annars är det bra här hoppas du tittar i spegeln och skrattar så blir du snart på bättre humör ska till resturangen på lunchen och äta kokt torsk i dag.farfar o farmor hälsar ha det

2011-09-27 @ 10:33:09
Postat av: alida

Haha det är bra pappa! Du och mamma är nog dom som kommenterar mest :) Haha, tack.. hälsa tillbaka! :)

2011-09-27 @ 11:47:03
URL: http://alidacarlmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0