hatar rubriker

Jahapp.. Vet inte riktigt vad jag ska skriva om nu, men sammanfattar dagen lite snabbt.
Snabb vända in i stan med Lourdes och Gopal. Fick smaka på malaysiskt bröd (var två pannkakor med ägg i mellan typ. Gott, trots den konstiga kombin). Fixat i trädgården, Sett på greys anatomy, hämtat lisa, kört henne till psykologen, läst, titta på glee, gjort läxor med lisa, ätit, lagt Lisa..
Under hela eftermiddagen har jag även haft en konstig värk i magen. Trodde först det var mensvärk, men är inte så säker längre.. Min beskrivning är så här: du vet när du är så där otroligt mega mega MEGA kissenödig och skulle inprincip döda för att få kissa.. man spänner sig så och det gör ont i nedre delen av magen? Sån känsla va de.. fast detaljen var att jag inte var kissenödig. haha
Det är borta nu och håller tummarna på att jag slipper det imorgon.
Iallafall.. det var la det intresanta som hände idag. Men om det nu var särskilt interesant får ni avgöra :)
Puss på er alla!! ♥
Ps. Vill inte vara sån elle så elinor, men jag tror inte din blogg funkar.. ser liksom inte dina nya uppdateringar.. Skulle vara gulligt om du kunde dubbelchecka dom. Älskar dig! ♥

Btw, på tal om något heeelt annat. Kolla in vilken skillnad det är på mitt hår på denna bilden och på den bilden jag har som header. (Mamma och pappa, header är den bilden som är längst upp varje gång.) Snacka om skillnad, har alltid kännt att jag älskar det mörka mer, men kände nästan nu att det funkar med det ljusa rätt bra med.. Men bara nästan.

Kommentarer
Postat av: mamma

förstår inte alls vad du menar.........

2011-09-02 @ 20:21:41
URL: http://claraa.devote.se
Postat av: Elinor

men nu kan du väl se dem va??? :) Eller ? för du kommer ihåg användarnamnet och lösenordet? :) Älskar dig också! <3

2011-09-03 @ 18:14:20
URL: http://elinorpetterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0