Hejsan

Idag har Lisa varit hemma, hon behövde en vilodag för det är rätt mycket i skolan som händer nu. Så hon har fått bestämma vad vi ska göra hela dagen och aaa.. det har växlat mellan datorn och tv:n. Nu är hon inne hos Anja och myser lite. Så tänkte passa på att slänga upp ett blogginlägg nu när väl internet funkar igen.
Det har nämligen inte fugerat på hela dagen så jag har suttit och sorterat mina bilder. Vilket var välbehövligt. Mycket.

Jaa, det finns la inte så mycket att berätta, imorn ska jag brunch/luncha med Jenn och hennes föräldrar som hon hämtar på flygplatsen ikväll. Sen har jag även fått ledigt inprincip hela fredagen. Ska bara köra lisa till skolan och sen fixa trädgården, after that? I'm free! Så vi ska la försöka hitta på något skoj då. Sen blir det även övernattning hos Jenn och så blir det cannopy walk och besöka Batu caves på lördagen.

Och där försvann jag i 30 min typ.. haha har hjälp syster med att hitta tutorials.. Okej då.. jag har kollat kläder med..
Har la inte mycket mer att säga just nu.. Så vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0