hojhoj!

Pappa, jag pratade aldrig på lektionerna, oroa dig inte. Skrev bara så för att verka lite cool.

Mandala målningen gick bra, skoj var det med. Fick allt lite flashbacks! Vi bestämde att vi ska försöka att göra det ofta, kanske mer än 30 h ringa min. Men det är en bra sak för att få Lisa att slappna av. :)
Imorn hoppas jag på sol! Aaa... och att Lisa är frisk så jag KAN sola, annars kan det lika gärna regna. Var inte jätte kul idag då det var sol inprincip hela dagen, PLUS att jag visste att Jenn var ledig hela dagen och låg förmodligen ute och pressade. Men men..
Hade tänkt att ringa hem lite ikväll, men då jag fick lägga Lisa ikväll plus den detaljen att jag vet att jag inte kan prata i bara 10 min så får jag skippa det idag och ringa imorn istället. Måste nämligen sova, känner mig helt slut i hela kroppen.
Mamma, har du föresten börjat jobba nu? Hur länge i såfall? Ska jag ringa jobbet eller hem? :)
Bjuder på 2 bilder tagna av min söta syster i sommras.
Älskar er alla! ♥

Kommentarer
Postat av: mamma

Är hemma i nästa vecka också, sedan hoppas jag att jag kan börja igen. Kram mamma

2011-09-28 @ 19:08:16
URL: http://claraa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0