imorgon är de fredaaaa

Familjen är tillbaka och imorn börjar jag jobba. Men det är ju fredag imorgon så blir ju bara en dag sen är jag ledig igen :)
Btw, det där med att inte doppa tån i poolen struntade jag i.. det var massor med barn vid poolen så visste inte riktigt hur jag skulle kunna undvika att doppa tån utan att dom skulle tro att jag är något slags weirdo.. Vilket jag på sätt och vis är ändå. Får la se om tån klarar sig utan ännu mer infektion. Aja..Pratade lite snabb med Per om immigrations problemet och vi får se hur vi ska göra. Kanske åker jag med honom på en affärsresa, men vet inget säkert än.
Nu är det dags för sängen, klockan är snart halv 12 här och jag ska ju upp vid 6 imorgon. Så vill jag sova några timmar så är det bäst att släcka nu.
Nattinatti på er!
Dröm söta drömmar allihopa ♥

Kommentarer
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Så skönt med fredag!:D

2011-09-02 @ 00:14:40
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0