jag har alltid världens otur...

Sist jag skulle åka till Singapore själv så flög jag ju. Då åkte jag till flygplatsen en dag för tidigt! Nu är det inte så illa men nästan.. Sitter och väntar på Gopal som ska hämta upp mig innan dansken, skickar iväg ett sms och säger att han ska messa mig när han är utanför så jag vet när jag ska gå ut. Får till svar att han inte kommer för än om en timme, EN JÄVLA TIMME! Här har jag gått upp kl 4, sitter här skit trött och det enda jag vill är att skita i allt och krypa ner i sängen och sova tills 11. Men nee.. måste ju fixa det där jävla visumet. Så det är ju bara att sitta här och vänta i en timme då. Hata!
Men ne, jag är inte bitter..
Och bara så ni vet, detta är INTE mitt fel. Antigen så har Per sagt fel tid till mig eller så har dansken bytt tid och glömt att medela mig.. Är jag chockad? Ne, har ju aldrig tur med något så varför skulle jag ha det nu?
Älskar er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0