jag hjärta er

Blev inget lek med Jenn idag, blir förhoppningsvis det imorn. Det beror på hur Lisa mår, hon har haft lite ont i halsen dom två sista dagarna. Så stannar hon hemma så får jag nog troligtvis också göra det.
För övrigt idag har jag inte gjort ett skit. Legat i sängen och sett på filmer. Har inte kännt för att göra något plus så var all ork i kroppen borta så aaa.. orkade helt enkelt inte att göra något särskilt.
Nu ska la jag se någon film (igen) och sen sova.
Sov sött! Älskar er! ♥

Kommentarer
Postat av: mamma

Har firat clara ikväll igen med mormor o morfar ingela peo sofia o axel var här, tacopaj o princesstårta stod på önskelistan.



kram mamma ps du får börja o fila på din önskelista

2011-09-22 @ 06:43:42
URL: http://claraa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0