Leva för två

Vill börja med att säga att jag älskar er

Det är en mening som kanske sägs ofta, som lätt kan slängas iväg och ibland kanske inte alltid förstås. Vilket är fel och jag hoppas innerligt att ni förstår att jag menar det när jag säger det till er. För det gör jag ♥ Jag älskar er ♥
Jag mår bättre, inte bra. Men bättre. Jag ska göra allt jag kan för att leva mitt liv till fullo och dubbelt upp framöver. Inte stoppas av saker som vanligtvis kanske stoppar mig. Det finns så mycket fint ute i världen som är värt att både ses och upplevas. Och det är det jag vill göra. Både se och uppleva kärlek, se och uppleva lycka, glädje, gemenskap, starkhet, nervositet, men även irritation, hat, illska, svaghet och smärta.. Jag vill både se och uppleva allt. För två i fortsättningen.

En vän sa till mig att hon tror på änglar och det gör jag med, jag tror att du finns där uppe och tittar ner på oss alla. Älskar oss och vakar över oss.
Tack för alla fina minnen som jag fick tillsammans med dig och tack för att jag fick lära känna dig. Du är och kommer för alltid vara saknad ♥ Ta hand om dig ♥

Kommentarer
Postat av: Elinor Pettersson

Du är så fin ALida! Jag älskar dig vännen<3

2011-09-15 @ 19:22:04
URL: http://elinorpetterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0