lunch på KLCC

Idag vi 10 tiden hoppade jag in i en taxi och åkte till Sri penaga (där Jenn bor) för att möta upp henne och hennes föräldrar. Sedan tog vi en ny taxi och åkte iväg till KLCC. Visade dom runt lite och Hans som är den som gillare shopping minst av oss var den enda som hittade något. :p
Visade dom även parken utanför som är så fin, dit har vi åkte några gånger jag och Jenn för mys och sånt, både dagtid och kvällstid. Har dock varit dåliga på det på sstonde så det måste vi bli bättre på! :)
Lisa sitter nu och gör läxor i sitt rum och hon sa att hon inte behövde min hjälp och om hon skulle behöva ropar hon. Så jag sitter på mitt rum och funderar lite på både det ena och det andra. Mest det andra tror jag...
Twin tower och KLCC är typ samma sak för er som inte vet. KLCC är köpcentret som är i botten av tvillingtornen. Typ 5 vångar eller så.. Och parken heter typ KLCC Park. Den ligger direkt utanför och det blir som en liten oas mitt i storstan, underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0