Malaysia day

Idag är det Malaysia day och självklart party! Enligt Jenns mening behöver vi tydligen båda (?) ut och skaka rumpa och slippa tänka på allt för en kväll. Frågade lite lätt,
- Vad är det du vill slippa tänka på?
- Ne, jag vill bara ha killar..
Helt okej, om ni frågar mig.

Innan jag berättar vad som har hänt hitills idag så vill jag bara säga att Louice (Lisas kompis) och Cooper (Louices lillebror, som heter Peter, men kallas Cooper. Fråga mig inte varför. Cool kille i allafall!) har sovit över här en natt och ska stanna en natt till, då deras mamma och pappa har åkt till Sverige för ett bröllop över helgen.
Här så firas Louices födelsedag är för fullt! Hitills har vi skålan med champange ("the real stuff"), ätit tårta (bara 1,5 bit så behöver inte ha dåligt smavete denna gång), lekt charader (Sjukt skoj! Måste göras oftare!) och ätit våfflor (svenska!)
Nu ska jag hoppa in i duschen och senare ska jag och tjejorna iväg till Pavillion (eller närmare sagt Forever 21) och shoppa lite. Innan blir det dock sushi lunch (fried rice för min del).

Mycket paranteser, jag vet. (Sorry)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0