Min frukost

Är det födelsedag så är det...Det kan inte hjälpas.
Marräng tårta
Champange, eller som Anja kallade det "The real stuff"
Hitills idag har jag ätit 4 tårtbitar, två hamburgare, massor av vindruvor, lite chips och snart tror jag det blir glass med frukt och massor av olika sorters topping. Mår jag bra? Aaa konstigt nog, magen kändes så där efter den fjärde tårtbiten. Men hallå, det är kalas PLUS så är tårtan MEGA GOD!

Btw, GRATTIS PER! :)
Ska kolla om jag får lägga ut bild, men isåfall kommer dom upp ikväll eller imorn :)

Kommentarer
Postat av: Elinor

haha lyllos dig Alida ;) Vet du???? Nu börjar Idol här hemma :D

2011-09-04 @ 20:00:48
URL: http://elinorpetterssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0