New look

Hittade ju underbara New look precis i slutet av vår singapore tripp. Hann bara en snabbis där inne, som slutade med ett par skor och ett par shorts för min del. Men om jag ska dit igen (för att förlänga visumet med per på en jobb resa) så ska jag gå loss i den butiken!
Då det inte gick att kopiera bilderna från hemsida så fick jag helt enkelt ta kort på lite sötsaker med min kamera.. Vad gör man inte för sina söta 100 000 läsare? ;)
Vill verkligen ha ALLT! Speciellt, den stickade tröjan, den blå bysdressen, SKORNA (!), och långklänningarna. Detaljen är la att jag har lite halft förbud på långklänningar just nu då jag helt plötsligt äger 5 stycken(Vet ej vad som hände). Så kan skippa dom OM jag får resten ;) Iallafall den stickade tröjan och skorna.. Pleeeease!

Kommentarer
Postat av: ina

åh dom skorna blev ja lite kär i ;)

2011-09-16 @ 09:10:47
URL: http://inapinaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0