nighty night

Nu ska jag aldeles strax släcka lampan för natten. Imorn ska jag träffa Jenn och vi ska ge oss ut på väsk letande! Behöver ju en till resväska för hemvägen och jag ska hitta den bästa billigaste dom har här i KL. Så det är bara att börja.
Hittade faktiskt en igår när jag var i Singapore, besökte köpcentret Muhammed center. Som jag skulle beskriva som singapores ullared fast 3 gånger större. Dom har allt och dom har 1000 olika varianter av en sak. T.ex. väskor.
Blev dock väldigt rörigt då dom här i asien ofta trycker ihop alla sina saker så man ser knappt sakerna, plus att man knappt kan möta andra i gångarna. Men det var lite roligt att besöka ändå, då de har öppet dygnet runt. :)
I allafall, kunde liksom inte gå och släpa på en resväska hela dagen (bytte köpcenter sen) så köpte den aldrig. Hittar jag inte en lika billig och bra här i KL blir jag typ sur.
God natt och dröm sött!
Älskar er! ♥

Kommentarer
Postat av: mamma

kram mamma

2011-09-27 @ 17:43:02
URL: http://claraa.devote.se
Postat av: ina

SV: de tycker jag absolut att vi ska klämma in ^^ du är så välkommen hit ^^ längtar! på tok för länge sen vi sågs nu! sist va nog jordgubbens förra året i någon minut xD

2011-09-27 @ 19:40:35
URL: http://inapinaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0