Nya shopping fynd

Här är bilder på tre nya örhängen och en underbar klocka. Mitt tredje steg in i vuxen världen. Har ju kavajen (som Jenn tycker bara halft räknas eftersom jag aldrig använt den än, men jag SKAA!) och sen kom jag på att jag har ju för fasiken pluggat psykologi A och B! Vadå vuxet! (Tycker jag iallafall.)
Iallafall, bilderna var det..
3 örhängen för 20 kr är okej tycker jag.
Min nya klocka, ÄLSKAR den! Minns ej vad jag köpte denna för, men var under hundralappen i alla fall. Tror typ ca 40-50 kr.

Att jag skriver priserna beror på att jag vill att ni blir alldeles till er och bokar nästa plan hit, så jag kan få leka lite med er ♥ Tänkte att om inte jag lockar tillräckligt, så kanske dom extremt underbara priserna kanske kan göra det ;)

Kommentarer
Postat av: Elinor Pettersson

Hahaha! Ja det var inte fy skam Alida! Idas ck klocka kostade verkligen mer ;) haha

2011-09-15 @ 19:23:49
URL: http://elinorpetterssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah vad söt du är Alida! jaaa priserna lockar verkligen :P såg du klockan i svart?



ååå vet du. istället för ALIDA så skrev jag ALISA. knäppt

2011-09-16 @ 09:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0