Rm 12

Billigt och bra! RM 12 var vad min luch kostade idag, då inkluderas drickan och taxin dit och hem. I svenska kronor är det 24 kr typ. Gött va?
Okej, vanligtvis skulle det gått på mer, men maten bjöd Jenns snälla underbara föräldrar på och taxin hem som är en hemsk jobbig och böiufbsakj historia slutade på RM 50!!! Fattar ni! Vanligtvis ska den taxisträckan gå på MAX 30 men vanligtvis mellan 20-25! Och jag fick betala 50! Beklagade mig sen när jag väl va hemma och nu på kvällen när jag ligger i min säng så kommer söta Anja och ger mig RM 50 för hon tyckte så synd om mig. Blev så himla glad :)
Tacksam både för maten och taxipengarna, nu kan jag somna med ett leende på läpparna. (förutom den lilla den detaljen är att vi har hittat en knöl i magen på svartis, så det blir vetrinären imornbitti innan jag möter upp Jenn och hennes föräldrar. Hoppas verkligen inte att det är något farligt..)
Svartis, dock en gamal bild på honom. Nu är han liiiiite mindre, han går nämligen på diet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0